کارت pvc چیست ؟

کارت pvc

Polyvinyl chloride
امروزه بدون شک دیگر نمیتوان فقط کاغذ و مقوا را تنها جولانگاه چاپ افست دانست. با پیشرفت و تکامل صنعت چاپ و بسته بندی میتوان نسل بعدی متریال کارهای چاپی را به جرات ورق های pvc و اکرلیک دانست.

از مزایای استفاده از ورق های پلیمری در چاپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- دوام و ماندگاری آنها بسیار بالا و با کاغذ و مقوا قابل مقایسه نیست.
2- کیفیت چاپ بی نظیر به دلیل استفاده از دستگاه های بروز در صنعت چاپ کشور در این زمینه
3- قابلیت بازیافت به میزان 100%
4- قابلیت ضد آب و رطوبت متاسب لیبل و بسته بندی کالاهایی که در معرض رطوبت قرار دارند.
5- قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده
و …

هر چند در ابتدا باور عمومی استفاده از ورق های پلیمری را دشمن محیط زیست میدانست اما حقیقت مطلب رقبت و تمایل دوستداران محیط زیست به استفاده از اینگونه مواد است چرا که این مواد بارها و بارها 100% بازیافت می شوند و همچنین دوام بیشتر از قطع بی رویه درختان نیز جلوگیری می شود.
دفتر طراحی و چاپ زرد که خود را متعهد به تامین نیاز به روز مشتریان می داند مبادرت به شناسایی شرکت های وارد کننده و تولید کننده مرغوب ترین ورق های پلیمری و همچنین مراکز مجهز به خدمات پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ این نوع متریال کرده است.
از تولیدات چاپی ما با این نوع متریال میتوان به انواع کارت (های ویزیت، پرسنلی، اطلاعات متغیر) ، ساک های خرید، انواع پاکت، انواع لیبل متالایز و برچسب ها ، پوشه و … اشاره کرد.

 

[av_button_big label=’تماس با ما ‘ description_pos=’below’ link=’manually,http://yellowprint.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/’ link_target=’_blank’ icon_select=’yes-left-icon’ icon=’ue854′ font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’grey’ custom_bg_hover=’#444444′ av_uid=’av-747qr’]
برای سفارش کارت PVC با دفتر چاپ زرد تماس بگیرید
[/av_button_big]

Share this post