تعرفه رسمی خدمات و آثار طراحان گرافیک ایران ۱۳۹۶

انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تعرفه رسمی خدمات و آثار طراحان گرافیک ایران 1395 را با قیمت های پایه منتشر کرد.
این انجمن هر ساله تعرفه های جدید را به صورت پایه برای اعضا تدوین می نماید. البته پذیرش در انجمن صنفی طراحان گرافیک دانش و ضوابط خاصی دارد.

شرايط عضويت در انجمن صنفی کارفرمايی طراحان گرافيک ايران:

  • داشتن تابعيت جمهوری اسلامی ايران
  • داشتن حداقل ۲۵ سال سن تمام
  • داشتن حداقل ۲٠ نمونه کار منتشر شده اعم از کارهای چاپی، مولتی مدیا و وب، تیتراژ فیلم، طراحی غرفه‌های نمایشگاهی و تبلیغات محیطی سه بعدی و دو بعدی و … هر کاری که در حیطه گرافیک و دیزاین و طراحی تبلیغات قرار می‌گیرد که اسم و امضاء طراح در آن به ثبت رسيده باشد. در غير اينصورت از شرکت مقابل (سفارش دهنده) نامه تاييديه آورده شود (روی سربرگ شرکت، با ذکر نمودن عنوان کار طراحی شده که به مهر و امضاء مدير عامل شرکت سفارش دهنده رسيده باشد.) همچنین داشتن مقاله ، تالیف یا ترجمه منتشر شده درحوزه گرافیک، پس از تایید کمیته‌ی عضوگیری، می‌تواند به عنوان یکی از بیست نمونه کار به حساب آید.
  • دريافت و تکميل فرم تقاضای عضويت و فرم پرسشنامه حرفهای
  • امضاء سه نفر از اعضاء انجمن در فرم تقاضای عضويت به عنوان معرف

در تاریخچه انجمن چنین آمده است:
آن چه می‌توان طراحی گرافیک نامید، بیش از یكصد سال پیش به صورت روزنامه و مطبوعات، تصویرگری در نشریات ادواری، اعلامیه و پوسترهای سیاسی و مردمی در ایران ظاهرشد، اما طراحی گرافیک نزدیك به هفتاد سال پیش بود كه معنی امروزی خود را به شكل آگهی تجاری، مطبوعاتی، تمبر، اسناد رسمی بانكی و اداری، انواع پوستر به ویژه پوسترهای تئاتر و سینما پیدا كرد.
طراحی گرافیك نوین ایران با قدمتی هفتاد ساله جوان تلقی می‌شود. انجمن صنفی طراحان گرافیك ایران كوشش می‌كند تا در حد توان خود، به بهترین روش، اهمیت حرفه‌ی‌ طراحی گرافیك ایران را به جامعه‌ی خود و جهان بشناساند.
جهت دریافت تعرفه رسمی انجمن طراحان گرافیک ایران بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تعرفه انجمن گرافیک 1396

جهت اطلاعات بیشتر به سایت انجمن صنفی به نشانی graphiciran.com مراجعه فرمایید.

Share this post